6.8.11

LaTiHan Ke 2 PerTutuRaN BerirAma

Asalamualaikum.

Hari ini sabtu (6 Ogos 2011) cikgu telah mengadakan latihan kali ke dua bermula pada pukul 8 pagi-10 pagi di sekolah. Untuk hari ini cikgu sudah mula mengajar pergerakan dalam bahasa..

Em, kehadiran setakat ini alhamdulillah. Seramai 23 orang murid telah hadir. Isnin nanti cikgu nak jumpa lagi 6 orang murid yang tidak hadir dan bertanya penyebab ketidak hadiran mereka..Sebab kita dah takda masa ni.Kena buat latihan secukupnya. nanti kalau asik tak datang cikgu risau maklumat yang disampaikan tak dapat.

Ok, untuk latihan pergerakan hari ini alhamdulillah nampaknya semua memberi kejasama yang sangat baik. Mudah untuk mengajar kamu semua..(^_^)

Dari segi hafalan nampaknya tiada masalah. Tinggal kita kena lebih banyak berlatih pergerakan bagi nampak seragam. Cikgu pon nak kena buat research juga ni tentang masa, undang-undang dan peraturan dalam pertandingan nanti.

Untuk latihan hari ni cikgu tak dapat mabik gambar. Cikgu dah letak kamera atas meja tp boleh tak ambil pula. Mungkin sebab seronok sangat mengajar kamu semua sampai terlupa terus nak ambik gambar..hehehe.. tapi terus terang cikgu betul-betul teruja nak mengajar kamu hari ini. Next week kita berlatih lagi ya..

Walau macam mana pun cikgu tetap nak bubuh gambar...heheh..ni lebih kurang gambar pasukan kita lah yer..kihkihkih

Tiada ulasan:

Catat Ulasan