16.3.13

PROGRAM AKUJANJI CALON UPSR DAN IBU BAPA 2013

Bismillahirrahmannirrahim.. Bila si manis menulis (^_^)

Asalamualaikum kepada semua pembaca blog cikgu. Apa khabar? sihat semua?

Sekolah cikgu hari ni buat program akujanji. Memang tiap tahun buat. Rasanya semua sekolah rendang akan buat perkara yang sama kan? heheheee

Untuk ibu bapa pada kali ini cikgu panggil Cikgu Arsyad yang juga merupakan guru di sekolah cikgu. Kenapa cikgu minta c.arsyad yang beri ceramah?

1-Cikgu Arsyad merupakan Orang Kurang Upaya Cacat Penglihatan
2-Cikgu Arsyad ada Master!
3-Cikgu Arsyad pelajar terbaik SPM Kategori Orang Kurang Upaya (Tahun cikgu tak ingat..hehe)
5-Cikgu Arsyad mempunyai celik akal yang tinggi
6-Cikgu Arshad sangat islamic

hehheeee... itulah penyebabnya cikgu minta cikgu Arsyad memberikan ceramah pada kali ini bagi celik akal sikit pada murid-murid tahun 6 ni..Hehehhee..

Ceramah Cikgu Arsyad memang bagus. ZCikgu pun rasa sebak bila mendengar perjalanan hidup cikgu Arsyad dalam memastikan dirinya tidak tertinggal dalam pelajaran..

Secara kebetulan waktu program berlangsung ada pihak dari (Ops time nilah terlupa) alah yang aktifkan otak kanan dan kiri tu..haaaa...yang tulah datang ke sekolah nak minta izin edar pamplet pada murid. Jadi saya pun panggil lah sekali untuk buat demo pada ibu bapa..hehheeee












Tiada ulasan:

Catat Komen