28.1.14

Lawatan Dari Guru Praktikum

Bismillahirrahmannirrahim.. Bila si manis menulis (^_^)

Asalamualaikum dan selamat pagi kepada semua pembaca blog cikgu. Apa khabar semua? harap sihat-sihat hendaknya. Akhir-akhir ini cuaca agak sejuk. Angin pun kuat. Jenuh gak cikgu tiap petang menyapu sampah di luar rumah.

Sudah 2 hari kami warga SK Bandar Mas menerima kedatangan 2 orang jejaka handsome hehehheee ke sekolah kami. hahahhaaaa.. seorang cina dan seorang melayu. Baik budaknya.. mereka dari IPG Temenggung Ibrahim Johor. Mereka laksana latihan praktikum di sekolah kami dari semalam hingga bulan 4 nanti. Insyallah mereka mengajar murid-murid subjek BI.

Seorang dari Kedah dan seorang dari Muar,Johor. Selamat tahun baru cina ya Gerrald!

Hari ini Guru Besar bawa mereka ke bilik-bilik khas. Lawatan lah kiranya untuk mengenali sekolah. Pelbagai pertanyaan yang diajukan oleh mereka. Mereka juga perlukan bantuan dari cikgu kerana ada tugasan bimbingan dan kaunseling yang perlu mereka buat iaitu laksana sesi bimbingan dan rakaman sesi tersebut. Cikgu ok je. Mereka juga suka melihat pondok kecil dibilik ini iaitu pondok clay therapi. kata mereka mungkin apabila mereka posting nanti idea ini boleh dijadikan sebagai 1 sudut inovasi mereka.

Insyallah cikgu akan ajar mana yang cikgu tahu. Surat-surat untuk buat sesi seperti surat panggilan, laporan semua cikgu akan sediakan.



Tiada ulasan:

Catat Ulasan