20.6.14

PSIKOMETRIK KU TUNGGU MU DATANG

Bismillahirrahmannirrahim.. Bila si manis menulis (^_^)

Asalamualaikum kepada semua pembaca blog cikgu. Harapnya kita semua sihat ya.

Macam menarik pula tajuk kali ni. huhuhuhu...

Semasa taklimat psikometrik ni dulu, orang tu kata cikgu kena sediakan almari untuk simpan fail, maklumat, dan jawapan murid. Katanya tak boleh dilihat oleh sesiapa.

Oleh kerana rak dibilik bimbingan semua sudah penuh, cikgu tak mampu nak beli baru. Bukan apa, tahun lepas banyak juga cikgu keluarkan duit sendiri untuk menghias bilik. Kiranya untuk tahun ni cikgu nak kurangkan bajet.huhahahaha

Kebetulan semasa sambutan hari guru, tukar-tukar hadiah cikgu dapat rak. Walau pendek je rak tu tapi cikgu dah bersyukur sangat... Jadilah macam kat bawah ni

Tiada ulasan:

Catat Komen