7.7.14

Mengemas Bilik BNK

Bismillahirrahmannirrahim.. Bila si manis menulis (^_^)

Asalamualaikum kepada semua pembaca blog cikgu..Target minggu ni nak kemas bilik pengurusan. Kemas sikit-sikit kan sebab bulan puasa ni. Dijangkanya 5 hari lah... tapi lepas kemas-kemas, tolak almari besi yang berat tu, buat sudut-sudut baru untuk bahan dalam bilik ni siaplah satu hari.

Mula-mula rancang fail-fail semua dah tak nak ada atas rak panjang ni. Nak bubuh dalam almari besi. Atas rak panjang nak letak hasil kerja murid. Jadi almari besi besar ni kena tolak rapat kedinding lain. Meja cikgu pun tolak pindah tempat lain.  Bila dah buat tengok, waaaaaaaaaa macam makin kecik je biliknya. Tak jadi susun semula meja cikgu tempat asal, almari besi oklah kat tempat baru. komputer, dan alatan yang sesuai tu dah bubuh kat meja kecik panjang. Fail je masih dibiarkan . Nantilah hujung tahun baru rangka-rangka nak pindah fail dalam almari besi, coz sekarang dalam almari besi ada banyakkkkkkkk benda...

Gambar sebelum






Gambar Selepas





 


Tiada ulasan:

Catat Komen