24.8.14

Melawat Bilik BNK SK Bandar Penawar 2

Bismillahirrahmannirrahim.. Bila si manis menulis (^_^)

Asalamualaikum kepada semua pembaca blog cikgu. Ini kali kedua cikgu melawat bilik bimbingan kaunseling SKBP2. Sebenarnya kali pertama dibilik lain. Kiranya ini baru berpindah lah. kali ini bilik baru ni merupakan bilik fail dahulu. Jadi cikgu radiah minta kepada sekolah untuk pindha kebilik ini kerana berdekatan dengan kelas dan murid. jadi bilik fail telah ambil bilik kaunseling yang lama.

Kebetulan cikgu ada tugas disekolah ini. Cikgu jadi Juruacara untuk karnival kesenian dan kebudayaan pendidikan khas. Lepas selesai tugas cikgu lari ke bilik ni. Lawa Ok!!!! tu yang boleh cikgu cakap.

Bilik ni masih dalam proses ubah suai. Warna Hijau!, lokasi strategik! Macam-macam sudut boleh bina diluar koridor!

Eeeee seronoknya kalau cikgu dapat bilik ni. cewahhhh...

Bolehla tahun depan UBK SKBP2 wakil Kota Tinggi untuk pertandingan pengurusan bilik bimbingan dan kaunseling negeri. Cikgu sokong!.. Tahniah kak Radiah. Tentu lagi 2 bulan bilik ni dah lengkap dan superb!








2 ulasan:

  1. Teruskan perkongsian ilmu Cikgu Jijah.. Ilmu yang membawa manfaat pasti menjadi pelaburan yg berguna di akhirat nanti..

    BalasPadam
  2. hai kak naimah.. alhamdulillah insyallah ya. sama-samalah kita menaik tarag perkhidmatan bnk dan jadikan ianya sebagai jalan utk kita dimudahkan diakhirat kelak.aminn

    BalasPadam