6.9.15

Basikal Berhias Dianjurkan Oleh Unit Bimbingan Kaunseling

Bismillahirrahmannirrahim.. Bila si manis menulis (^_^)

Asalamualaikum kepada semua pemabca blog cikgu. Moga semua sihat dan berada dibawah lindungan Allah SWT.  Sudah masuk tahun ke 5 cikgu menjadi penyelaras Bulan kemerdekaan Sekolah. dan 2 tahun sudah cikgu bekerjasama dengan cikgu arsyad iaitu guru sivik,kajian tempatan  dan sejarah.

Jika dulu cikgu penyelaras terpaksa guna duit kaunseling sepenuhnya...Start posting dah lagu tu.hihihi..kita mengikut perintah.. Emmm.. dalam 2 tahun ni cikgu bekerjasama dengan cikgu arsyad dan dapatlah bahagi kewangan dimana cikgu arshad untuk tahap 2 dan cikgu ambil prasekolah, pendidikan khas dan 1,2,3. Aktivti pun cikgu bagi dua bersama cikgu arsyad ikut tahap yang kami ambil. Dapatlah ringankan sikit kerja cikgu dan kewangan unit kaunseling. Sekolah lain duit untuk kemerdekaan ada yang guna unit sivik dan lain-lain.

Ok untuk tahun ni buat pertama kali Unit Bimbingan Dan Kaunseling buat pertandingan basikal berhias. Cikgu pun dah siapkan poster yang akan ditampal di kelas-kelas tahap 2 sebab ianya hanya terbuka untuk murid tahap 2 sahaja. Nanti cikgu juga akan follow up ketika diperhimpunan.

Selamat hari kemerdekaan untuk Negara Malaysia!




Tiada ulasan:

Catat Ulasan