20.11.15

JAMUAN AKHIR TAHUN KELAB BIMBINGAN DAN KAUNSELING

Bismillahirrahmannirrahim.. Bila si manis menulis (^_^)

Asalamualaikum kepada semua pembaca blog cikgu. Yess! ini lah masa yang dinanti-nantikan

JAMUAN AKHIR TAHUN KELAB BIMBINGAN DAN KAUNSELING
TAHUN 2015

Hari tu kami meeting bersama ahli untuk tetapkan jamuan. Al-maklumlah kelab kami tak pungut yuran. Kami rancang ada ahli yang akan bawa makanan seperti ubi rebus dan sambal, naget, sate, mee keawtau, nasi lemak, sandwich dan karipap. Cikgu pula akan sediakan air spesial dan puding.
Haaainilah antara menu yang ahli-ahli nak bawa nanti.{bincang time meeting}

Dalam waktu yang sama cikgu sediakan kad jemputan untuk jemput Guru Besar, dan para pentadbir. Jadi nanti ahli kelab akan edarkan. Murid kecik-kecik ni kalau diminta buat kad macam kesian pula.hihihi

Ok, kemudian cikgu sediakan juga sijil penghargaan kepada semua ahli kelab untuk guru besar tandatangan. Sebagai tanda penghargaan kepada semua ahli atas komitmen yang diberikan sepanjang tahun ini.

Walau ahli kelab kami tidak ramai namun keaktifan kelab ini disanjung oleh guru dan pentadbir. Alhamdulillah. Insya-Allah tahun depan kita boleh upgrade lagi aktiviti kelab kita. Cuti sekolahbulan disember ini pastinya cikgu akan mempersiapkan jadual terbaru aktiviti kelab untuk tahun 2016.

Terima kasih kepada Guru Besar dan Pentadbir-pentadbir yang sudi hadir ke jamuan akhir tahun kelab bimbingan kaunseling tahun ini.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan