22.12.16

Program Sederap Langkah Semurni Impian-Kelompok Anak Guru

Bismillahirrahmannirrahim.. Bila si manis menulis (^_^)

Asalamualaikum kepada semua pembaca blog cikgu hari ini. Alhamdulillah kita semua masih di beri peluang untuk saling menimba ilmu.

Program hari ini. Sederap Langkah Semurni Impian. Kelompok berfokus anak guru. Haa mesti pelik kan?  Mesti tertanya-tanya kenapa anak guru saja? 

Ya, cikgu bahagikan ikut kelompok. Kelompok berfokus. 
-Kelompok berfokus murid galus
-kelompok berfokus murid cemerlang
-kelompok berfokus tidak lepas baca (baca masih teragak-agak)
-kelompok berfokus lemart (tambah tolak pun tak lepas)
-kelompok berfokus anak guru.

Haa ni kelompok yang cikgu sendiri golongkan. Takde kat sekolah lain. Huhuhu..suka suki cikgu je kan... sebenarnya nak mudahkan kerja cikgu saja. agar penyampaian terus cikgu kepada mereka lebih berfokus dan berobjektif. 

Jadi hari ini kita fokus pada kelompok berfokus anak guru ya. 






Tiada ulasan:

Catat Komen