17.10.17

Pekerjaan 3 Dimensi

Bismillahirrahmannirrahim.. Bila si manis menulis (^_^)

Asalamualaikum kepada semua pembaca blog cikgu. Alhamdulillah moga semua sihat saja dan berada di bawah lindungan Yang Maha Esa hendaknya.

Dah bermula cuti sekolah sempena Deepavali. Happy Diwali kepada rakan-rakan yang menyambutnya.

Cikgu hari ni ke sekolah sebab asikla dok fikirkan bendalah ni.Sebelum cuti haritu murid tahun 6 cikgu dah siap warnakan gambar kerjaya ni. Tinggal cikgu laminated, potong dan dirikan bagi bentuk 3D. Ada 12 pekerjaan juga yang bentuk 3D tu.

Jadinya hari ni ke sekolah bagi siapkan sebab semua bahan-bahan BBM memang kat bilik bimbingan saja. Cikgu tak buat kerja di rumah. Emm 3 jam  juga nak bagi siap. Macam nak nangis.hahahah...

Ohh ya... Nak gambar ni??? boleh ja. Cikgu pun dapatkan dari web omputeh. Klik kat Link Paling bawah ya.



SILA KLIK BAHAN DI BAWAH

KERJAYA 1
KERJAYA 2
KERJAYA 3
3D 1
3D 2
3D 3

Tiada ulasan:

Catat Komen